onsdag 25 juli 2012

Prismacolor pennor - Ett första test






Photobucket



Nu har mina prisma color premier pennor kommit från USA. Det blev ungefär halva priset mot att handla i Sverige!

Jag gillar dem faktiskt riktigt bra. De är mjuka och lätta och att jobba med. Vet inte om de är bättre en polycromos men de är uppbyggda av olika material sägs det. De här pennorna är vaxpennor om jag förstått rätt!

Jag gjorde en art-journal sida med en rosa prisma-girl som första test! Blev faktiskt ganska nöjd med den och pennorna! Blir säkert fler bilder!





Photobucket




Photobucket



Photobucket





Photobucket


3 kommentarer:

Ziro sa...

Jättesnyggt! Jag gillar din stil på dina tavlor/teckningar! Kul att du gillade pennorna!

Stephi sa...

men vilken fint tecknad människa.
Jättefint gjort

Mikaela sa...

läckert!!!

Om mig

Mitt foto
Tack för ditt besök på min blogg